Sunday 13 November 2016

Jom Cuba Masker Peel Off Dari Daiso

Ok jalan-jalan hujung minggu di Paradigm mall terjumpa kedai ini terasa macam menarik so terus masuk usha-usha kot-kot ada benda yang menarik..Sebenarnya muka kali pertama masuk kedai ni tapi baru kali ini rasa nak story pasal product dari Jepun ini.Menariknya di kedai ini harga barangnya semua sama serendah RM5 setiap satu..

Banyak jugak barang di kedai ini sekali tengok macam kedai Rm2 OR Rm5 tapi ada lagi banyak barang yang dijual bermacam-macam dari peralatan menulis,memasak,perhiasan,peralatan rumah ,mainan,makanan,peralatan kecantikan dan macam-macam lagi .
 
              So usha-usha di bahagian peralatan kecantikan tertarik dengan produk ini masker Peel Off " Charcoal Natural Pack Peel off Mask" untuk menhilangkan bintik-bintik hitam di wajah terutama dihidung dan bawah mulut.
               Selesai mandi dan mencuci muka terus mencuba produk ini..sapu di bawah dan biarkan dia kering seketika sambil baca novel ..Cecairnya yang berwarna hitam akan kering dan kita boleh menarik salutan hitam tadi dari wajah dan boleh lihat hasilnya terdapat bintik-bintik hitam yang melekap pada masker tadi .

 Hasilnya sangat memuaskan..kulit jadi cerah bersih dan lembut..


3 comments:

irdagarmin said...

omak terkejut tengok..hehhee ...nanti i cuba cari kat daiso bemde ni..nak gebu cam awak.gak

Cheq hanie said...

Hihi mmg berkesan..bla bukak masker ini dia tarik kotor2 pd muka..bersih je ..harga pun murah je..slmt mcuba..

Unni anje said...

wahh klur semua!! nk try la jgk