Google+ Followers

Wednesday, 18 May 2016

Cruise Tasik Putrajaya


     Inilah salah satu aktivit hujung minggu keluarga cheq hanie ....bawak anak-anak jalan-jalan makan angin..Putrajaya ni agak sunyi berbanding bandar-bandar lain di kuala lumpur or selangor ni..yang special bangunannya agak modem dan teratur ..bandar terancanglah katakan...
Muka sikecik Zac Aidiel excited nak turun.... pantang cakap dah sampai laju je nak turun...ajak selfie pun tak nak dah hehehe..
      Tengok bangunan ini dah macam bangunan d negeri arab gitu.... tambah landskap pokok palma tu..eh ye ke pokok palma opppsss..maaf tak sure la heheh
Bagi mereka yang minat aktiviti berani boleh cuba untuk naik belon udara ni..harga bawah RM 100 bagi setiap seorang...kalau rasa ada sakit jantung jangan cuba yer..takut lepas naik belon ini kena naik ambulans pulak heheheh..
Waktu petang di tasik Putrajaya ni memang ramai pelancong dan orang ramai beriadah , berjoging dan pelawat berhenti untuk membeli makanan dan bersolat..tasik ini terletak2 betul sebelah masjid putrajaya yang besar dan cantik..
Angin tasik putrajaya ni sungguh mendamaikan..pe lagi pose dulu ...

 Jom kita pusing-pusing putrajaya dengan berbasikal..seperti biasa si abang malu-malu kucing bergambar..