Thursday 3 March 2016

Memori Office lama mengamit memori...

                Tiba-tiba terasa sangat rindu pada suasana ofis lama since abis belajar sampai anak dah masuk dua kerja dengan Tmpoint , Girls seriously memang sangat merinduai korang...kerja bersama hampir 5 tahun beri macam-macam pengalaman suka duka..
       Seperti biasa aktiviti sebelum mula kerja selfie dulu...inilah salah seorang yang terlalu suka selfie heheh..rindulah...lepas berhenti belum pernah lagi ada kesempatan nak datang melawat korang ...
              Selain selfie makan adalah aktiviti yang kami akan buat so tak ada istilah nak diet bagi kitaorang yey..hehehhe.
 
meeting time....sambil tunggu untuk meeting selfie dulu....Semoga korang terus success ye all...miss u all
                  Ingat lagi masa ini konon nak nak bergambar depan pokok krismas yang kami hias tapi asal amik gambar berdiri sampai tutup pokok tu kan heheheh..kecik hati pokok tu korang...sob..sob..
                    Bila ingat balik kita ini manusia selalu kalu ada masalah tempat kerja atau kena marah dengan bos akan cakap nak " aku nak berhentilah !!! atau nak cari kerja lainlah!!! tapi bila sampai hari last day baru terasa bukan senang untuk amik keputusan berhenti nie dan amik masa untuk difikirkan..tapi  jika diberi rezeki dan peluang kerja lebih amik untuk masa hadapan .. why not kan..
                      Ingat lagi masa nie ,pregnant anak kedua selera makan makin menjadi-jadi nasib la ada kawan-kawan kerja yang sangat sweet dan baik hati selalu je tolong belikan..untung tu jadi mak buyung heheheh..

No comments: