Friday 4 March 2016

New Year 2016

                       Rasa masa terlalu cepat berjalan pejam celik pejam celik dah melangkah masuk ke 2016 . Masa yang terlalu cepat berlalu atau kita yang penuh tanggungjawab sehingga tak cukup masa untuk uruskan segala hal . Bagi cheq hanie dek kerana sibuk dalam tanggungjawab seharian membuat cheq hanie rasa masa yang berlalu sangat cepat.Hari ini awal bulan esok dah hujung bulan..lusa dah masuk tahun baru....
               Tahun 2016 tahun ni jatuh pada hari jumaat so kami amik kesempatan sambut bersama kawan sekerja memandangkan kena kerja Overtime nak siapkan kerja-kerja yang tak pernah habis... party yang simple dan sempoi..
               Sebelum makan benda yang jadi wajib adalah selfie ..heheh pastu baru doa makan heheheh .masing-masing muka dah lapar sebab dah malam baru makan..

                Bila kita fikir balik orang yang bekerja ni akan habiskan masa yang banyak di ofis so rakan sekerja abiskan masa lebih banyak membuat dia memahami kita secara tidak langsung..bagi cheq hanie jika persekitaran kerja tu dah stress tapi kita ada team yang best... feel nak kerja tu akan lebih happy dan rilex..

                 Semoga tahun 2016 ni memberikan lebih banyak kebahagian dan kejayaan dalam apa jua bidang yang diceburi.Good luck all my colleague  


           " now is the accepted time to make your regular annual good resolutions. Next week you can begin paving hell with them as usual . . . New Year's is a harmless annual institution, of no particular use to anybody save as a scapegoat for promiscuous drunks, and friendly calls, and humbug resolutions."


No comments: