Google+ Followers

Tuesday, 29 December 2015

LEPAK TELUK CEMPEDAK KUANTAN


          Dah alang-alang cuti panjang ini berjalan ke Teluk cempedak Kuantan amik udara segar dan pemandangan pantai yang indah...Sebenarnya sejak keja kat Selangor dah lebih  setahun tak turun kuantan ni al maklumlah dah kerja sibuk memanjang tambah dah ada dua anak ni rasa tak cukup masa 24 sehari semuanya penuh dengan aktiviti .

  

        Wah !!! banyak perubahan TC sekarang..kalu dulu agak sunyi sekarang dah meriah dengan gerai-gerai tepi pantai yang dibuka untuk pengujung nak beli makanan mahupun cenderahati... Teluk cempedak ni meriah sampai waktu subuh..tak pernah sunyi dari pengunjung..

     

      Memang best makan Mc sambil mnikmati permandangan yang indah....



           Cuaca agak panas tapi angin bertiup kuat tak terasa panas..Tc ini dah ada banyak kemudahan seperti surau,gerai-gerai makanan dan peralatan ,kedai serbaneka 7e


   
      Sempat pose ala macho gitu..hehhe...



















5 comments:

Sally Samsaiman said...

seronoknyaaa jalan-jalan :)

TwentyTwo said...

Happy je kan bila tgk anak2 gembira..riang ria hehe

HANIEZAFRI said...

heheh cuti-cuti malaysia..

HANIEZAFRI said...

dah jadi ibu yang paling bahagia bila dgr anak ketawa..

Elia Si Jejariruncing said...

untunglah jalan jalannnnnn... si hero kemain lagi berposing skrg nih