Google+ Followers

Wednesday, 27 January 2016

Teman Sepermainan...




            Ini dia 2 oarang  sahabat baik dan juga kawan gaduh . Walaupun beza 2 tahun tapi mereka berdua ni nampak tak jauh beza..kalu time baik makan pun bersuap ketawa terbahak-bahak ...tapi bila time gaduh pun boleh tahan ..selalunya punca pergaduhan adalah kerana berebut mainan , pendek kata semuanya mesti kena ada 2. Pening n parak jugaklah mama n papa di buatnya hehhe... ..hehhe .. bak kata orang tua-tua gaduh sikit-sikit tu biasa la anak lelaki kan..gaduh-gaduh manja katanya heheheh.. Inilah akibat kalu hanya beli satu ..


                   Mula-mula dapat adik memang si abang ini langsung tak boleh terima hakikat yang dia ada adik baru tapi bila dah pujuk lama-lama boleh terima jugak dan sekarang dah akrap. Sekarang bila ada projek nak sepahkan rumah atau main barangan mama dan  papa dah ada geng yang sepakat ..bila tanya abang akan cakap adik adik cakap abang..so sapa yang boleh bagitau...biar gambar berbicara..heheheh


                    Krakter berdua ini banyak beza si abang lebih pendiam berbanding siadik..dan si abang agak garang dan tak mudah nak menerima orang yang baru dikenali tapi siadik sebaliknya lebih ramah  dan mesra dan manja so sesiapa saja boleh jadi kawanya..


               Tapi mereka berdua ini ada satu persamaan iaitu suka sangat nak main air so salah satu alasan nak mandi ..bila dapat mandi riunya satu bilik air dan tak mahu keluar selagi tak kena marah dan paksa..oppsss seksinya pic hehehe...

 

                    
     Ketawa , makan, main, mandi bergaduh tapi bila time sedih dan sakit tetap juga bersama...si abang sentiasa nak dekat dengan adik...dan akan menangis bila tengok adik kena cucuk..hehehhe.. itulah adik beradik.. harap kasih sayang adik dan abang akan kekal selamanya...amin...



    




No comments: